Monday 7 July 2014

Menyusu semasa berpuasa dengan supplement terbaik

Alhamdulillah.. dah masuk hari kesepuluh berpuasa dibulan Ramadhan tahun ini. Sebelum puasa agak merisaukan hati ni sebab anak kecilku si Hadif (sekarang 3 bulan) sangat kuat minum susu. Risau berpuasa sambil menyusukan..takut-takut stock susu makin menyusut sebab susu merudum. Isshh tak baik fikir yang bukan-bukan. Minda harus positif...Syukur, menyusu dengan supplement Shaklee tidak menghampakan. Biasanya pam 2 kali je sehari. Saya harus konsisten gandakan jadi 3 kali.. (sebenarnya baru start pam 3 kali sehari sejak seminggu lepas).

Ni dia si kecik saya. 3 bulan 7kg.fuhhh
hadif yang gembira dengan susu ibu

Biasanya saya pam susu seminggu sebelum berpuasa hanya 2 kali sehari, purata saya dapat pam hanya 16-20oz. Hadif biasa minum 4-5 botol sehari, sebotol 4oz. kuss semangat..so total sehari 16-20oz. Memang ngam-ngam dengan apa yg saya dapat sehari...huhu. Tu yang risau takut tak cukup di bulan puasa ni. Tapi bila digandakan pam susu kepada 3 kali sehari, alhamdulillah, makin banyak sampai mencecah hampir 23oz sehari.. betullah teori lagi tinggi demand (lagi kerap pam) lagi banyak susu dihasilkan. Walau tengah berpuasa.. syukur hasilnya masih lebih kurang sama. Susu tak merudum dengan berkat doa dan amalkan set shaklee ni..kiki..

Ada yang bertanya, apa rahsianya susu tak merudum ketika puasa? Nak kongsikan menu sahur saya pun bukanlah special sangat, tapi harus konsisten. Saya memang akan sahur dengan nasi. Da habis sepinggan, minum air performance drink. Kalau yang tak tahu apa itu performance drink, ia sebenarnya minuman isotonik, salah satu dari produk shaklee. Ia membekalkan mineral yang penting untuk mengekalkan tahap mineral ini dalam badan semasa kita berpuasa. Lepas makan, sambil-sambil basuh pinggan mangkuk sempat saya bancuh ESP plus oatmeal 3 in 1 tu segelas..minum sambil telan omega guard dan alfalfa 2 biji. Diakhiri dengan 2 gelas air masak. Minum sikit-sikit je bukan sekaligus. Nanti tak pasal-pasal muntah segala..siasia je..hehe..keterangan lanjut tentang set menyusu shaklee boleh klik disini.

Ni dia Mighty 3 Gem Set yang HOT dibulan puasa 



DAPATKAN SET BERPUASA INI DISINI (KLIK) 

Selepas pembelian, boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut.



Haidar

SMS/Whatsapp 012-9372050

email: iedaz38@yahoo.com

COD : KINRARA PUCHONG



like fan page: Vitamins Store

No comments:

Post a Comment